Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/999
Title: Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період
Authors: Дейнека, О. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Дейнека О. Є. Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період / О. Є. Дайнека // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 863–869. – Бібліографія: 21 назва.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто основні ознаки кризової ситуації в роздрібній торгівлі. Показано негативні та позитивні аспекти кризової ситуації для розвитку торговельних мереж. Подано наслідки кризової ситуації у сфері роздрібного бізнесу та відображено шляхи зміни маркетингових стратегій роздрібних мереж. Запропоновано антикризові заходи для роздрібних мереж у сфері маркетингу та необхідні атрибути зміни маркетингової стратегії роздрібних підприємств. In the article the basic signs of crisis situation are considered in the retail business. The negative and positive aspects of crisis situation are shown for development of retail chains in Ukraine. The consequences of crisis situation are given in the field of retail business and the ways of change of marketing strategies of retail chains are represented. It is proposed the bundle anti-crisis measures for retail chains in the marketing sphere as well as the necessary attributes of change of marketing stragety of retail enterprises.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/999
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125.pdf180,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.