Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/995
Title: Теоретичний аспект маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном
Authors: Романченко, О. М.
Bibliographic description (Ukraine): Романченко О. М. Теоретичний аспект маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном / О. М. Романченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 614–620. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Проаналізовано стан зовнішньоекономічної політики країни загалом та Харківської області зокрема, виділено перспективи її розвитку; обґрунтовано доцільність застосування на машинобудівних підприємствах-експортерах маркетингові комунікації, націлених на кінцевого споживача-індивіда; запропоновано дворівневу систему маркетингових комунікацій на машинобудівному підприємстві, що експортує продукцію та реалізує споживачам індивідам за використання послуг закордонних посередників; запропонована система дає змогу забезпечити лояльність посередників за кордоном та стимулювати продажі продукції підприємства. In the article the bases of international marketing communications of domestic industrial enterprises are considered; the main two groups of goods of machinery-building enterprises are regarded; the two-level system of international marketing communications is offered. The main aim of the system is to improve loyalty of commercial agencies abroad and, at the same time, to stimulate sales of goods abroad produced by Ukrainian machinery-building enterprises.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/995
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88.pdf175,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.