Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9799
Назва: Аналіз методів формування асортиментної політики підприємства
Автори: Стернюк, О. Б.
Бібліографічний опис: Стернюк О. Б. Аналіз методів формування асортиментної політики підприємства / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 80–84. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2004
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Проведено класифікацію методів формування асортиментної політики промислового підприємства. Досліджено методичні та практичні аспекти застосування існуючих методів, проаналізовано їх переваги та недоліки. The classification of methods for creation the assortment policy of industrial firm is produced in this paper. The methodical features and practical aspects of existing methods usage are researched, and their advantages and lacks are discussed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9799
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2004. – №507

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.