Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9797
Title: Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу
Authors: Гронська, Н. С.
Шпак, Н. О.
Bibliographic description (Ukraine): Гронська Н. С. Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу / Н. С. Гронська, Н. О. Шпак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 90–94. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2004
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто методологічні можливості визначення рівня гармонійної участі персоналу у вирішенні таких важливих проблем маркетингу, як його вплив на підвищення професійної активності, гармонійної привабливості та конкурентоспроможності підприємства. The opportunities of a method of definition of a level of harmony participation of the personnel in the decision of such important problems of marketing as its influence on increase of professional activity, of harmony appeal and competitiveness of the enterprise are considered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9797
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2004. – №507

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.