Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9797
Назва: Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу
Автори: Гронська, Н. С.
Шпак, Н. О.
Бібліографічний опис: Гронська Н. С. Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу / Н. С. Гронська, Н. О. Шпак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 90–94. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2004
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методологічні можливості визначення рівня гармонійної участі персоналу у вирішенні таких важливих проблем маркетингу, як його вплив на підвищення професійної активності, гармонійної привабливості та конкурентоспроможності підприємства. The opportunities of a method of definition of a level of harmony participation of the personnel in the decision of such important problems of marketing as its influence on increase of professional activity, of harmony appeal and competitiveness of the enterprise are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9797
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2004. – №507

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.