Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9766
Назва: Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу
Автори: Гронська, Н. С.
Бібліографічний опис: Гронська Н. С. Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу / Н. С. Гронська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 85–89. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2004
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методологічні засади і методи обертової асиметрії та участі служб і відділів промислового підприємства у розв’язанні завдань маркетингу, які покладено в основу методики, що підлягає апробації у відкритому акціонерному товаристві "ЛАМП". The methodological principles both methods of turnaround asymmetry and definition of a level of harmonious participation of services and departments of the industrial enterprise in the decision of the tasks of marketing are considered which are fixed in a basis of a technique, which is subject to approbation in open joint-stock company "LАMP".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9766
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2004. – №507

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.