Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9766
Title: Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу
Authors: Гронська, Н. С.
Bibliographic description (Ukraine): Гронська Н. С. Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу / Н. С. Гронська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 85–89. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2004
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто методологічні засади і методи обертової асиметрії та участі служб і відділів промислового підприємства у розв’язанні завдань маркетингу, які покладено в основу методики, що підлягає апробації у відкритому акціонерному товаристві "ЛАМП". The methodological principles both methods of turnaround asymmetry and definition of a level of harmonious participation of services and departments of the industrial enterprise in the decision of the tasks of marketing are considered which are fixed in a basis of a technique, which is subject to approbation in open joint-stock company "LАMP".
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9766
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2004. – №507

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.