Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/969
Назва: Дифузія і абсорбція інновацій банківських продуктів
Автори: Міліц-Черняк, Р.
Бібліографічний опис: Міліц-Черняк Р. Дифузія і абсорбція інновацій банківських продуктів / Р. Міліц-Черняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 221–225. – Бібліографія: 27 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: дифузія інновацій
інновації
платіжні картки
банківські продукти
diffusion of innovations
payment cards
banking products
Короткий огляд (реферат): Сектор банківських послуг вважається одним з найінноваційніших. Вважається також, що впровадження інновацій у секторі послуг характеризується низькими витратами і інвестиційними витратами, а також легкістю фальсифікації, а, отже, дифузії й абсорбції. Аналіз дифузії й абсорбції інновації банківських продуктів на польському ринку ставить під сумнів ці думки. Поданий приклад у сфері впровадження платіжних карток показує, що період дифузії, якщо мова йде про першого послідовника, так і цикл дифузії не відрізняється від періоду, діагностованого для промислових продуктів на міжнародних ринках. Процес абсорбції платіжних карток стає натомість завданням для щонайменше двох поколінь, оскільки після 17 років від появи першої платіжної картки вживає її тільки кожний четвертий клієнт банку. The banking services sector is considered to be one of the most innovative sectors. It is also commonly thought that implementing innovations in the services sector is characterized by low costs and capital expenditures as well as easiness of imitation, therefore diffusion and absorption. The analysis of diffusion and absorption of banking products innovations on the Polish market undermines this opinion. Above mentioned example concerning implementation of payment cards shows, that the diffusion period concerning both the first follower and the diffusion cycle doesn’t diverge from the period diagnosed for industrial products on the іnternational markets. The process of absorption of payment cards becomes therefore a task for at least two generations, because after 15 years after the emergence of first banking card it is being used only by each one in fifth client of the bank.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/969
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №628

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf258 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.