Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/952
Title: Маркетингова стратегія позаурядових організацій
Authors: Іхньовська, А.
Bibliographic description (Ukraine): Іхньовська А. Маркетингова стратегія позаурядових організацій / А. Іхньовська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 256–262. – Бібліографія: 36 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Проаналізовано процес створення маркетингової стратегії в організаціях третього сектора. Метою праці є висвітлення проблематики застосування маркетингу в позаурядових організаціях. Пропонується визначення позаурядових організацій та їхні сутності, а також зосереджується увага на специфіці маркетингового управління в NGO. The paper is devoted to developing strategy in the non-governmental sector called also the third sector. The main point of interest in the article is the use of marketing in non – governmental organizations. The first part of the paper includes presentation of definition of non – governmental organizations. Secondly, the article presents the issue of marketing management for NGOs.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/952
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf212,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.