Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9456
Назва: Оцінка ефективності рекламних витрат у туризмі
Автори: Щур, О. М.
Бібліографічний опис: Щур О. М. Оцінка ефективності рекламних витрат у туризмі / О. М. Щур // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 199–201. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливі шляхи удосконалення методики оцінки ефективності рекламних витрат у туризмі. Проаналізовано відомі у теорії та практиці маркетингу підходи до оцінки ефективності затрат на проведення рекламних заходів. The possible ways of improvement of a technique of an estimation of efficiency of marketing expenses are considered. The approaches to an estimation of efficiency of expenses on realization of marketing measures are analyzed known in the theory and practice to marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9456
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2003. – №484

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf925,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.