Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9427
Title: Роль гри у формуванні комунікативних навичок на занятті з іноземної мови
Authors: Дужа-Задорожна, М. П.
Bibliographic description (Ukraine): Дужа-Задорожна М. П. Роль гри у формуванні комунікативних навичок на занятті з іноземної мови / М. П. Дужа-Задорожна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 419 : Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – С. 8–11. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Комунікативні ігри мають особливе значення на занятті з іноземної мови при формуванні лексичних, граматичних та стилістичних навичок мови. Ці ігри орієнтуються на тих, хто вчиться та має недостатні можливості контактування із носіями мови та можуть розглядатися як допоміжний засіб для поглиблення практичних мовних навичок та для поглиблення інтересу до вивчення іноземних мов. При цьому велике значення має вправляння та використання різних мовних засобів до певних щоденних ситуацій. Вправляється словниковий запас та граматика до таких тем, як: “Знайомство”, “Візит”, “Вітання до врочистостей”, “В магазині / театрі / у лікаря”, “Подорожування” тощо. Крім того мусить бути досягнута інтра- та екстралінгвальна компетенція для можливого контакту- вання за кордоном. Заняття з іноземної мови у грі приводить до різноманітного та економного засвоєння мови з допомогою відносно простих мовних засобів. Слід згадати прості мовні моделі на картках зі словами та малюнками, а також рольові ігри. Можна досягти близької до реальної мовної комунікації за допомогою ігор-дій, опираючись на ігровий матеріал. Викладач мови є при цьому консультантом. Die kommunikativen Spiele sind für den Fremdsprachenunterricht bei der Gestaltung der lexikalischen, grammatischen und stilistischen Sprachfertigkeiten von besonderer Bedeutung. Diese Spiele richten sich an Lerner mit mangelnden Kontaktmöglichkeiten mit den Muttersprachlern und können als Hilfsmittel zur Vertiefung der praktischen Sprachkenntnisse und zur Anregung des Interesses zum Erlernen der Fremsprache betrachtet werden. Es ist ausserdem das Üben und Anwenden verschiedener Redemittel zu bestimmten Alltagssituationen dabei von großer Bedeutung. Man übt Wortschatz und Grammatik zu den Themen wie “Bekanntschaft”, “Besuch”, “Gratulationen zu Feierlichkeiten”, “Im Geschäft / Theater / beim ArztB, oeReisenB, oeIm Hotel/in der Gaststätte”, “Auf der Post” u.a.m. Darüber hinaus sollen intra- und extralinquale Kompetenzen für das mögliche Handeln im Ausland erzielt werden. Der Fremdsprachenunterricht im Spiel führt zur variablen und ökonomischen Sprachaneignung mit relativ einfachen Sprachhilfsmitteln. Es sind einfache Sprachmodelle mit Wort- und Bildkarten sowie Rollenspiele zu erwähnen. Die realitätsnahe Sprachkommunikation kann man mit Handlungsspielen erzielen und sich auf das Spielmaterial beziehen. Der Sprachlektor ist dabei als Berater unentbehrlich.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9427
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – 2001. – №419

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.