Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/932
Назва: Умовна ентропія та ентропія контенту в системах електронної комерції
Автори: Висоцька, В. А.
Бібліографічний опис: Висоцька В. А. Умовна ентропія та ентропія контенту в системах електронної комерції / В. А. Висоцька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 626 : Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика. – С. 116–125. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні проблеми електронної комерції контенту та запропоновано методи вирішення цих проблем. Інтернет-система електронної комерції –цілеспрямована множина об’єктів довільної природи з набором зв’язків між ними та між їхніми властивостями. Інакше кажучи, Інтернет-система електронної комерції – все, що складається з взаємопов’язаних частин. Проаналізовано основні моделі систем електронної комерції. Запропоновано узагальнену модель таких систем. In the given article main problems of electronically commercial of content are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed. The Internet-system of electronic commerce – purposeful set of objects of the any nature with a set of connections between them and between their properties. In other words, the Internet-system of electronic commerce – everything, that consists of the interconnected parts. Some problems of electronic commerce are analyzed in proposed paper. Generalized model of such kind systems are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/932
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Комп'ютерні системи проектування теорія і практика. – 2008. – №626

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf249,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.