Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/912
Title: Соціально-економічна ефективність діяльності керівника маркетингового підрозділу машинобудівного підприємства: оцінювання та використання
Authors: Подольчак, Н. Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Подольчак Н. Ю. Соціально-економічна ефективність діяльності керівника маркетингового підрозділу машинобудівного підприємства: оцінювання та використання / Н. Ю. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 557–564. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Запропоновано методику оцінювання соціально-економічної ефективності діяльності керівника маркетингового підрозділу машинобудівного підприємства. Оцінювання ефективності керівника здійснюється з позицій підлеглого, безпосереднього керівника, співробітника представником зацікавленої групи та самооцінюванням. На основі отриманих оцінок формується інтегральний показник ефективності діяльності керівника. Виділено проблеми та позитивні сторони запровадження розробленої методики оцінювання ефективності діяльності керівника. It was proposed a methodic of social-economic efficiency evaluation of head marketing department of machine-building enterprise. Evaluation of head marketing department is fulfilled by submitter, manager, colleague, member of stakeholders and by self. Basing on getting results it is formatting a integrate indicator of efficiency of manager activity. Author is underlined the problem and advantages of using of elaborated methodic of manager activity efficiency evaluation.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/912
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80.pdf226,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.