Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9014
Назва: Деякі особливості управління підприємством в умовах кризи
Автори: Андрушко, О. Б.
Бібліографічний опис: Андрушко О. Б. Деякі особливості управління підприємством в умовах кризи / О. Б. Андрушко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 217–220. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи бюджетування маркетингових заходів, можливі алгоритми та послідовність кроків ефективного бюджетування в умовах невизначеності. Запропонована нова ідея оцінки ризику маркетингових заходів та контролювання процесу втілення бюджету маркетингу. The basic concepts and sophisticated methods of marketing budgeting are noted in this article. Most common algorithms and sequence of steps for efficient budgeting under uncertainty conditions are briefly discussed. The new idea how to evaluate the risk of marketing events and how to control budgeting implementation process has been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/9014
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2003. – №484

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdfОсновна стаття1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.