Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/901
Назва: Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств
Автори: Войнаровська, Х.
Бібліографічний опис: Войнаровська Х. Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств / Х. Войнаровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 84–92. – Бібліографія: 16 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Подано новітні результати дослідження ролі партнерського маркетингу в створенні вартості підприємства в польських кампаніях. In the paper there are presented the newest results of the research on the role of partnership marketing in enterprise`s value creation in polish companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/901
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №633

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf196,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.