Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8922
Назва: Коректний вибір цінових стратегій у сучасному підприємництві
Автори: Живко, З. Б.
Бібліографічний опис: Живко З. Б. Коректний вибір цінових стратегій у сучасному підприємництві / З. Б. Живко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 417: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 101–108. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2001
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто умови коректного вибору стратегії ціноутворення на основі системного аналізу загальних,маркетингових і цінових стратегій фірми. Виявлено показники стратегій ціноутворення, які дають змогу здійснити їх коректний вибір. Terms of price strategy correct choice are discussed referring to thе results of system analysis of firm general, marketing and price strategies. Characteristscs of the price strategies allowing to choose them properly and revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8922
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2001. – №417

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf2,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.