Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/885
Назва: Нові тренди у поведінці польських споживачів
Автори: Вітек, Л.
Бібліографічний опис: Вітек Л. Нові тренди у поведінці польських споживачів / Л. Вітек // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 79–83. – Бібліографія: 26 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано зміни у поведінці польських споживачів. Особлива увага сконцентрована на проблемі охорони природного середовища і їх вплив на ринкову поведінку споживачів. Описано явища етноцентризму споживачів, візуалізації і глобалізації споживання. In this paper the new trends in behaviors of the polish consumers were considered. Particular attention on the green consumerism, consumer ethnocentrism and globalization were paid. The influence of the internet on the polish consumer were also analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/885
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №633

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf162,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.