Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/878
Title: Місце та значення маркетингових ризиків у системі ризик-менеджменту лізингової діяльності машинобудівних підприємств
Authors: Подольчак, Н. І.
Bibliographic description (Ukraine): Подольчак Н. І. Місце та значення маркетингових ризиків у системі ризик-менеджменту лізингової діяльності машинобудівних підприємств / Н. І. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 548–556. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Здійснено дослідження ризиків лізингової діяльності машинобудівного підприємства. Визначено місце та роль маркетингового ризику у системі ризик менеджменту лізингової діяльності. Враховуючи поетапність реалізації лізингової діяльності, запропоновано методи мінімізації ризиків цієї діяльності. Запропонована методика оптимізації ризиків дає змогу підвищити стабільність та ефективність лізингової діяльності. It was researched the risk of leasing activity machine-building enterprises. It was indicated the role and place of marketing risk of risk-management system of leasing activity. Author elucidated the main method of risk-minimization in leasing considering the step of leasing activity. It was proposed the methodic of risk-optimization that help to increase the stability and efficiency of leasing activity.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/878
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
79.pdf222,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.