Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/878
Назва: Місце та значення маркетингових ризиків у системі ризик-менеджменту лізингової діяльності машинобудівних підприємств
Автори: Подольчак, Н. І.
Бібліографічний опис: Подольчак Н. І. Місце та значення маркетингових ризиків у системі ризик-менеджменту лізингової діяльності машинобудівних підприємств / Н. І. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 548–556. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Здійснено дослідження ризиків лізингової діяльності машинобудівного підприємства. Визначено місце та роль маркетингового ризику у системі ризик менеджменту лізингової діяльності. Враховуючи поетапність реалізації лізингової діяльності, запропоновано методи мінімізації ризиків цієї діяльності. Запропонована методика оптимізації ризиків дає змогу підвищити стабільність та ефективність лізингової діяльності. It was researched the risk of leasing activity machine-building enterprises. It was indicated the role and place of marketing risk of risk-management system of leasing activity. Author elucidated the main method of risk-minimization in leasing considering the step of leasing activity. It was proposed the methodic of risk-optimization that help to increase the stability and efficiency of leasing activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/878
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №633

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
79.pdf222,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.