Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/875
Title: Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств
Authors: Диба, М. І.
Bibliographic description (Ukraine): Диба М. І. Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств / М. І. Диба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 848–856. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Запропоновано виокремлювати причини виникнення маркетингових та фінансових ризиків за рівнем їх утворення: макроекономічні, мікроекономічні, специфічні (усі ті, які притаманні діяльності певного підприємства, що визначаються організаційно- правовою формою, сферою діяльності тощо). Проаналізовано, які чинники творення фінансових та маркетингових ризиків входять до макроекономічних, мікроекономічних та специфічних груп у діяльності державного підприємства в Україні. In the article it was elucidated the sources of risk-appearing considering the level of its creation: macroeconomical, microeconomical and specific (all of them that appearing in activity of state corporation considering the organization form, sphere of business). It was considered the main sources of risk-appearing that joins in macroeconomical, microeconomical and specific groups in activity of state corporation in Ukraine.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/875
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
123.pdf217,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.