Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8613
Title: Алгоритм процесу удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві
Authors: Дубодєлова, А. В.
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова А. В. Алгоритм процесу удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 23–27.
Issue Date: 2000
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто алгоритм процесу удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємствах. Наведено зміст комплексів робіт за кожним етапом алгоритму. The algorithm of improvement process of marketing activity organization on the enterprises is considered. The definition of works complex after to every step of algorithm is shown.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8613
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.