Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8528
Назва: Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємств
Автори: Косар, Н. С.
Кузьо, Н. Є.
Бібліографічний опис: Косар Н. С. Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємств / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 299–309. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано діяльність молокопереробних підприємств Львівської області. Розглядаються особливості формування та вдосконалення комплексу маркетингу цих підприємств. The activity of milkremoking enterprises of the Lviv area is analysed. The features of marketing complex formation and perfection of these enterprises are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8528
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2003. – №484

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49.pdfОсновна стаття3,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.