Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8384
Назва: Роль підприємництва у формуванні ринку послуг України
Автори: Войтович, С. Я.
Бібліографічний опис: Войтович С. Я. Роль підприємництва у формуванні ринку послуг України / С. Я. Войтович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 417: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 49–53. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2001
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: ринок послуг в Україні
споживач
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості формування і функціонування ринку послуг в Україні та ролі підприємництва в задоволенні потреб споживачів на цьому ринку. The article is devoted to features of formation and functioning of the market of services in Ukraine and role of business in satisfaction of demand of the consumers in this market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8384
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2001. – №417

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.