Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/836
Назва: Сучасний маркетинг на ринку електронно-обчислювальних машин
Автори: Хрущ, Я. Т.
Бібліографічний опис: Хрущ Я. Т. Сучасний маркетинг на ринку електронно-обчислювальних машин / Я. Т. Хрущ // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 309–315. – Бібліографія: 9 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасний підхід до маркетингу, його застосування на ринку електронно-обчислювальних машин; поняття цілісного (холістичного) маркетингу і його чотирьох складових. Здійснено огляд ринку інформаційних технологій та ринку електронно-обчислювальних машин як одної з його частин. Проаналізовано діяльність компаній, які займаються інформаційними технологіями, а зокрема виробництвом електронно-обчислювальних машин. In the article modern approach to marketing is considered, his application at the market of computers. Examined concept integral marketing, and him four constituents. The review of market of IT is conducted, and the COMPUTER market as one of his parts. The analysis of activity of companies which are engaged in technologies of informations is conducted, and in particular by the production of computers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/836
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №623

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44.pdf273,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.