Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8192
Назва: A competitive energy market - reality or just a slogan
Автори: Brzoska, J.
Pyka, J.
Бібліографічний опис: Brzoska J. A competitive energy market - reality or just a slogan / J. Brzoska, J. Pyka // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 530–535. – Бібліографія: 17 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми конкурентноспроможності енергетичного ринку ЄС, дослідження якої є одним з пріоритетів енергетичної політики ЄС, спрямованої на забезпечення більшої енергетичної безпеки в умовах сталого розвитку. У статті охарактеризовано основні етапи та правила створення конкурентного енергетичного ринку в країнах Європейського Союзу. Автор висвітлює цілі, переваги та загрози для розвитку конкуренції в енергетичній галузі. Був проаналізований рівень концентрації енергетичного ринку ЄС. Ситуація на польському ринку електроенергії була оцінена з точки зору можливостей споживачів щодо зміни постачальників енергії. A competitive energy market belongs to the priorities of the EU's energy policy, which is aimed at ensuring better energy security in the conditions of sustainable development. The article presents the background and the basic rules for creation of the competitive energy market. It indicates the objectives, the benefits, but also the threats, to the development of competitiveness in the power industry. The level of the EU's energy market concentration has been analyzed. The situation on the Polish electricity market has been evaluated from the perspective of the consumers' possibilities to change energy providers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/8192
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2009. – №657

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
82.pdf254,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.