Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/811
Title: Інформаційне та аудиторське забезпечення реалізації стратегії логістичного обслуговування клієнта
Authors: Шарчук, Т. В.
Bibliographic description (Ukraine): Шарчук Т. В. Інформаційне та аудиторське забезпечення реалізації стратегії логістичного обслуговування клієнта / Т. В. Шарчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 285–293. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Забезпечення досягнення стратегічних цілей вимагає відповідних інформаційних технологій та оригінальних методик логістичного аудиту. Визначені особливості інформаційного забезпечення для впровадження стратегії обслуговування клієнта та специфіки логістичного аудиту в підприємствах сервісу. The strategic aims in business require the proper information technologies and original methods of logistic audit. In this article author research IT methods of analyze, implement, and development of customer service strategies, logistic audit methods in business of service.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/811
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №623

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf312,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.