Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/811
Назва: Інформаційне та аудиторське забезпечення реалізації стратегії логістичного обслуговування клієнта
Автори: Шарчук, Т. В.
Бібліографічний опис: Шарчук Т. В. Інформаційне та аудиторське забезпечення реалізації стратегії логістичного обслуговування клієнта / Т. В. Шарчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 285–293. – Бібліографія: 11 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Забезпечення досягнення стратегічних цілей вимагає відповідних інформаційних технологій та оригінальних методик логістичного аудиту. Визначені особливості інформаційного забезпечення для впровадження стратегії обслуговування клієнта та специфіки логістичного аудиту в підприємствах сервісу. The strategic aims in business require the proper information technologies and original methods of logistic audit. In this article author research IT methods of analyze, implement, and development of customer service strategies, logistic audit methods in business of service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/811
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №623

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf312,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.