Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7335
Назва: Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу
Автори: Шарчук, Т. В.
Бібліографічний опис: Шарчук Т. В. Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу / Т. В. Шарчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 499–505. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Управління господарськими зв’язками – це порівняно нова і водночас стара сфера бізнесу, зміст якої полягає у встановленні ділових стосунків у логістичному ланцюзі і управління ними. В статті пропонуються конкретні заходи із впровадження програми партнерства у логістичному ланцюзі, розглядаються форми добровільних об’єднань, а також конкретні переваги учасників цієї програми. Management by economic communications – this there is a relatively new and old sphere of business, sense of which consists in to establishment of business relations in a logistic chain and management by them. In the article concrete measures on introduction of the program of partnership in a logistic chain are offered, the forms of voluntarily unions, and also concrete advantages of participants of this program are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7335
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2007. – №594

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75.pdf316,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.