Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7310
Назва: Маркетингове забезпечення введення нової послуги на пасажирському залізничному транспорті
Автори: Мельник, Т. С.
Христофор, О. В.
Бібліографічний опис: Мельник Т. С. Маркетингове забезпечення введення нової послуги на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 274–279. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Виконано маркетингове дослідження умов введення нової послуги у сфері сервісного обслуговування пасажирів на залізничному транспорті, визначено організаційні аспекти її забезпечення на базі застосування логістичних принципів управління потоковими процесами. Marketing study of the conditions of the introduction new facilities is organized In article in sphere of the servicing on rail-freight traffics, are determined organizing aspects of her(its) provision on the base of the use of logistic principle of management stream process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7310
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2007. – №594

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf362,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.