Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7303
Назва: Аналіз прихильностей споживачів і оцінка корисності мультиатрибутивного товару
Автори: Лаганін, В. О.
Бібліографічний опис: Лаганін В. О. Аналіз прихильностей споживачів і оцінка корисності мультиатрибутивного товарую / В. О. Лаганін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 107–112. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження купівельної поведінки споживачів і їх преференцій під час вибору товару. Методом сумісного аналізу виявлено головні параметри товарної пропозиції операторів вітчизняного ринку вікон з ПВХ-профілів, які визначають прихильності споживачів і зумовлюють рішення про купівлю товару. Проведено аналітичний огляд ринку металопластикових вікон і дверей. Виявлено тенденції розвитку досліджуваного ринкового сегмента і подано висновки щодо перспектив його розвитку. A consumers Conduct and their preferences, when they fix on commodity, explored. Main parameters of goods suggestion, which foreordain decision of buying of windows from metal-and-plastic profiles, by method of conjoint analysis is determined. Analytic survey for windows market from metal-and plastic is seen out. The development Tendencies and perspectives of explored market segment is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7303
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2007. – №594

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf306,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.