Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7301
Назва: Маркетингові рішення у сфері управління продуктом неприбуткової організації
Автори: Ліманські, А.
Бібліографічний опис: Ліманські А. Маркетингові рішення у сфері управління продуктом неприбуткової організації / А. Ліманські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 119–123. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): На основі ринкової пропозиції неприбуткової організації наведено три рівні продукту: основа продукту (основна корисність, створювана споживачем при купівлі цього продукту), реальний продукт (матеріальні та нематеріальні ознаки, які є вирішальними для величини сприйняття цього продукту), розширений продукт (додана корисність). Проведено портфельний аналіз продуктів неприбуткових організацій на основі комплексного поєднання двох факторів: зовнішньої та внутрішньої відповідальності. On the basis of the market offer of non-profitable organization three levels of a product are submitted: a basis of a product (basic utility created by the consumer at the purchase of the given product), real product (material and non-material features, which are deciding for size of perception of the given product), extended product (added utility). Is carried out the case analysis of products of non-profitable organizations on the basis of complex association of two factors: external appeal, internal responsibility.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7301
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2007. – №594

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf275,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.