Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7239
Назва: Управління в умовах європеїзації діяльності підприємств
Автори: Драбік, І.
Бібліографічний опис: Драбік І. Управління в умовах європеїзації діяльності підприємств / І. Драбік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 75–79. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Опис: Розглянуто засади функціонування підприємств на території внутрішнього ринку Європейського Союзу. Проаналізовано особливості застосування підприємствами відповідної євромаркетингової стратегії та встановлено основні варіанти їхніх євромаркетингових дій на відповідному ринку. Іn the article principles of functioning of enterprises are considered on the market of the European union. The features of application of the proper euromarketing strategy enterprises are analysed and it is set basic variants of euromarketings actions of enterprises on the proper market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7239
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2007. – №594

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf304,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.