Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7233
Назва: Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містом
Автори: Глинський, Н. Ю.
Бібліографічний опис: Глинський Н. Ю. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містом / Н. Ю. Глинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 33–40. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Опис: Здійснено аналіз результатів дослідження, проведеного серед представників органів місцевого самоврядування України. На підставі цього аналізу зроблено висновки щодо можливостей застосування маркетингового механізму в управлінні розвитком міста, визначено загальні напрями та завдання, які можуть бути розв’язані за допомогою маркетингового інструментарію. Проведено порівняльний аналіз і зроблено відповідні висновки щодо визначення критерію ефективності маркетингової діяльності на користь міста. In the article the analysis of results of the research conducted among the representatives of organs of local self-government of Ukraine is carried out. On the basis of the given analysis the conclusions are done in relation to possibilities of application of marketing mechanism in the management by development of city, common directions and tasks which can be decided by means marketing tool are definite. The comparative analysis is conducted and the respective conclusions are done in relation to determination of criterion of efficiency of citymarketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/7233
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2007. – №594

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
06.pdf318,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.