Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/715
Назва: Особливості планування асортименту взуття на основі концепції життєвого циклу товару
Автори: Гаркавенко, С. С.
Бібліографічний опис: Гаркавенко С. С. Особливості планування асортименту взуття на основі концепції життєвого циклу товару / С. С. Гаркавенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 34–38. – Бібліографія: 9 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні підходи щодо прогнозування на життєвого циклу товару та визначено передумови його використання на етапі планування асортименту виробів зі шкіри. The main methodical approaches to product line formation, based on the life cycle are observed in the article. Besides then topical problems of this process are being adjusted for footwear firm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/715
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №623

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
06.pdf273,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.