Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/708
Title: Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу
Authors: Заєць, М. А.
Пертова, А. О.
Bibliographic description (Ukraine): Заєць М. А. Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу / М. А. Заєць, А. О. Петрова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 842–847. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто сутність і значення корпоративного іміджу в оптимізації банківського маркетингу. Досліджено напрямки формування корпоративного іміджу комерційного банку для різних груп громадськості. Наведено методику формування корпоративного іміджу вітчизняних комерційних банків. Discern essence and value of corporate image is examined in optimization of the bank marketing. It is investigational directions of forming of corporate image of commercial bank for the different groups of public. Presented method of forming of corporate image of domestic commercial banks.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/708
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
122.pdf223,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.