Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/703
Title: Стратегія виробу ринку підприємством у системі міжнародного маркетингу
Authors: Ліганенко, І. В.
Bibliographic description (Ukraine): Ліганенко І. В. Стратегія виробу ринку підприємством у системі міжнародного маркетингу / І. В. Ліганенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 830–835. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто специфіку проблем міжнародного маркетингу у виборі ринку. Наведено порівняльну характеристику альтернативних форм організації міжнародного маркетингу. Визначено порядок вибору розподільних каналів для міжнародного маркетингу фірми. The specific of problems of the international marketing is considered in the choice of market. Comparative description of alternative forms of organization of the international marketing is resulted. Certainly order of choice of the distributive ducting for the international marketing of firm.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/703
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
120.pdf194,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.