Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6935
Назва: Державні та громадські організації соціальної сфери: ставлення до клієнта
Автори: Лещук, Тетяна
Бібліографічний опис: Лещук Т. Державні та громадські організації соціальної сфери: ставлення до клієнта / Тетяна Лещук // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали I Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2009, 14–16 травня 2009 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – С. 252–253. – (Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: державна соціальна служба
громадська соціальна служба
соціальна політика
клієнт соціальної служби
Короткий огляд (реферат): The structure of state and civil social services brings destroy in their cooperation. In this abstract the image differences of the clients of this organizations are observed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6935
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2009). – 2009 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
102.pdf125,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.