Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/677
Назва: Туболентний характер розвитку ринку послуг вищої освіти
Автори: Чурносова, І. О.
Бібліографічний опис: Чурносова І. О. Туболентний характер розвитку ринку послуг вищої освіти / І. О. Чурносова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 756–760. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто динаміку вітчизняного ринку послуг вищої освіти (ПВО). Розроблено метод наукового пізнання характеру розвитку ринку ПВО у трьох площинах економічного простору: галузевої, часової і територіальної. Цей метод дає можливість визначити характер розвитку ринку послуг вищої освіти, проаналізувати динаміку змін. Визначено характеристики, що дають змогу виявити територіальні та часові закономірності у діяльності вищої школи: напрями перетворень, інтенсивність трансформації, амплітуда коливань протягом періоду, досягнутий рівень перетворень за період загалом. Визначено показники, значення яких надають можливість характеризувати конкурентне середовище вищої школи. Характер розвитку вітчизняного ринку ПВО визначено як турбулентний. Surveyed dynamic of the market of services of higher formation. The method of scientific knowledge of character of a development of the market of services of higher formation radiating from three planes of economic space designed: branch, time and territorial. This method enables to define character of a development of the market of services of higher formation, to analyze dynamic of variations. Particular performances, which permit to show territorial and time regularities in activity of a higher school: directions of transformations, intensity of transformation, amplitude of oscillations during a continuance(period) reached level of transformations for a continuance(period) as a whole. The indexes are found, which values enable to characterize competitive medium of a higher school. The character of a development of the domestic market of services higher formation is defined as turbulent.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/677
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №633

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109.pdf152,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.