Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/675
Title: Критика маркетингу як детермінанта напрямів його розвитку
Authors: Халл, Х.
Bibliographic description (Ukraine): Халл Х. Критика маркетингу як детермінанта напрямів його розвитку / Х. Халл // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 745–750. – Бібліографія: 25 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Охарактеризовано напрямок змін сучасного маркетингу в умовах змінності зовнішнього середовища підприємств і загострення критики їх маркетингової діяльності у суспільстві. Особливу увагу звернено на сучасне значення концепції CSR (Corporate Socjal Responsibility) в державах Євросоюзу та в Польщі. Наведено приклади діяльності в межах цієї концепції. The purpose of the article is to present the ways of changes in the modern marketing area. It is discuss on the ground of the companies external environment and the social criticism their marketing activity. The paper underline contemporary significance and examples of actions in CSR conception (Corporate Social Responsibility) in EU countries and in Poland.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/675
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
107.pdf172,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.