Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6700
Назва: Дисципліна у навчанні як основа збереження психічного здоров’я молодших школярів
Автори: Балтарович, Мар’яна
Бібліографічний опис: Балтарович М. Дисципліна у навчанні як основа збереження психічного здоров’я молодших школярів / Мар’яна Балтарович // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали I Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2009, 14–16 травня 2009 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – С. 195–196. – (Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus").
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: discipline
junior pupil
psychical health
empathy
Короткий огляд (реферат): The given article is dedicated to the problem of school discipline influence on the primary school pupil’s psychical health. The author analyzes the main factors: character of communication during the lesson, studying fullness, empathy, atmosphere of the process, learning regime, norms and rules of behavior.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6700
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2009). – 2009 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76.pdf113,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.