Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6679
Назва: Проблема взаємозв’язку свободи і дисципліни у навчальній діяльності очима сучасного вчителя
Автори: Сакалюк, Юлія
Бібліографічний опис: Сакалюк Ю. Проблема взаємозв’язку свободи і дисципліни у навчальній діяльності очима сучасного вчителя / Юлія Сакалюк // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали I Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2009, 14–16 травня 2009 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – С. 223–224. – (Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus").
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: discipline
freedom
norms of comunnication
junior pupils
Короткий огляд (реферат): This article dedicated to the problem of interaction between freedom and discipline from the point of view native and foreign scientists, also practiced teachers. On the base of investigation the author gets the information about primary school teacher’s views on the plot of the word “discipline” and the main wais of its formation. Methodic of asking pupils by means of pictures let us know about the level of their discipline.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6679
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2009). – 2009 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
90.pdf132,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.