Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/666
Назва: Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
Автори: Балик, У. О.
Бібліографічний опис: Балик У. О. Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 635 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 3–6. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту для ринку монополістичної конкуренції. The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic management for the market of monopolistic competition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/666
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2008. – №635

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01.pdf178,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.