Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/664
Title: e-PR public relations в інтернеті
Authors: Судол-Пуш, І.
Bibliographic description (Ukraine): Судол-Пуш І. e-PR public relations в інтернеті / І. Судол-Пуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 692–696. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розвиток інформаційних і крмунікаційних технологій викликав глибокі зміни в багатьох галузях науки та практичній діяльності підприємств, зокрема і у сфері public relations. Описано знаряддя public relations в Інтернеті і вплив комунікаційних технологій на цю сферу маркетингової діяльності. Представлено також роль Інтернету в діяльності public relations, зміни в реляціях між мас-медіа та підприємствами і чинники ефективного e-PR. The development of information and communication technologies causes many changes in various areas of science and areas of companies’ activity, for example public relations actions. The article describes the tools of e-PR, impact of the communication technologies on public relations and the role of the Internet in PR actions. It also depicts modifications in relations between media and companies and requirements of efficient e-PR.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/664
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
99.pdf164,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.