Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/658
Название: Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні
Авторы: Барановська, С. П.
Библиографическое описание: Барановська С. П. Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні / С. П. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 8–15. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публикации: 2008
Издательство: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблему структуризації бар’єрів розвитку інноваційних структур. З метою визначення рівня впливу галузевих особливостей на виникнення бар’єрів розвитку інноваційних структур проведено експертне опитування менеджерів інноваційних структур та науковців ВНЗ, НДІ. Шляхом опрацювання отриманих результатів встановлено, що 80 % бар’єрів розвитку інноваційних структур машинобудівних підприємств виникають внаслідок галузевих особливостей. It was structured the obstacles of innovation structures development using of questioner and analysis of data base. With the aim of identification of correlation between the specification of machine building branch and obstacles of innovation structures development the questioner of managers and scientists was fulfilled. Used collected data it was analyzed, that 80% of obstacles of innovation structures development is appearing as a result of specification of machine building branch.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/658
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Логістика. – 2008. – №623

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
02.pdf306,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.