Link lub cytat. http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/658
Tytuł: Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні
Authors: Барановська, С. П.
Cytat: Барановська С. П. Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні / С. П. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 8–15. – Бібліографія: 12 назв.
Data wydania: 2008
Wydawca: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто проблему структуризації бар’єрів розвитку інноваційних структур. З метою визначення рівня впливу галузевих особливостей на виникнення бар’єрів розвитку інноваційних структур проведено експертне опитування менеджерів інноваційних структур та науковців ВНЗ, НДІ. Шляхом опрацювання отриманих результатів встановлено, що 80 % бар’єрів розвитку інноваційних структур машинобудівних підприємств виникають внаслідок галузевих особливостей. It was structured the obstacles of innovation structures development using of questioner and analysis of data base. With the aim of identification of correlation between the specification of machine building branch and obstacles of innovation structures development the questioner of managers and scientists was fulfilled. Used collected data it was analyzed, that 80% of obstacles of innovation structures development is appearing as a result of specification of machine building branch.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/658
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Логістика. – 2008. – №623

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
02.pdf306,82 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi