Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6580
Назва: Удосконалення маркетингової політики комунікацій банківських послуг.
Автори: Мороз, Л. І.
Бібліографічний опис: Мороз Л. І. Удосконалення маркетингової політики комунікацій банківських послуг / Л. І. Мороз // Управління у сферах фінансів, страхування та кредиту : тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково–практичної конференції, 18–21 листопада 2009 року, присвяченої 165–річчю Національного університету "Львівська політехніка" та 15–річчю Кафедри фінансів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – C. 111–114.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6580
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління у сферах фінансів, оподаткування, страхування і кредиту. – 2009 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf277,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.