Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/658
Title: Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні
Authors: Барановська, С. П.
Bibliographic description (Ukraine): Барановська С. П. Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні / С. П. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 8–15. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто проблему структуризації бар’єрів розвитку інноваційних структур. З метою визначення рівня впливу галузевих особливостей на виникнення бар’єрів розвитку інноваційних структур проведено експертне опитування менеджерів інноваційних структур та науковців ВНЗ, НДІ. Шляхом опрацювання отриманих результатів встановлено, що 80 % бар’єрів розвитку інноваційних структур машинобудівних підприємств виникають внаслідок галузевих особливостей. It was structured the obstacles of innovation structures development using of questioner and analysis of data base. With the aim of identification of correlation between the specification of machine building branch and obstacles of innovation structures development the questioner of managers and scientists was fulfilled. Used collected data it was analyzed, that 80% of obstacles of innovation structures development is appearing as a result of specification of machine building branch.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/658
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №623

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02.pdf306,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.