Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6536
Назва: Експертно-соціологічна оцінка якості послуг закладів ресторанного господарства
Автори: Столярчук, П.
Сусол, Н.
Сопільник, Л.
Бібліографічний опис: Столярчук П. Експертно-соціологічна оцінка якості послуг закладів ресторанного господарства / П. Столярчук, Н. Сусол, Л. Сопільник // Вимірювальна техніка та метрологія : міжвідомчий науково-технічний збірник / Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний редактор Б. І. Стадник. – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – Випуск 67. – С. 123–129. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано методи оцінювання якості послуг. На основі визначених напрямків покращання об’єктивності розроблено експертно-соціологічний метод, спеціалізований для галузі ресторанного господарства. Выполнены анализ методов оценивания качества услуг. На основании определенных направлений улучшения объективности разработан экспертно-социологический метод, специализированный для отрасли ресторанного хозяйства. The analysis of services quality evaluation methods conducted in the given articles. On the basis of definite directions of objectivity improvement is expertly-sociological method specialized for industry of restaurant economy developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6536
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Вимірювальна техніка та метрологія. – 2007. – Випуск 67

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf216,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.