Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/646
Title: Дослідження ринкової влади учасників ринку та ефективності маркетингової діяльності у контексті формування ринкової вартості машинобудівного підприємства
Authors: Мних, О. Б.
Давидович, І. М.
Bibliographic description (Ukraine): Мних О. Б. Дослідження ринкової влади учасників ринку та ефективності маркетингової діяльності у контексті формування ринкової вартості машинобудівного підприємства / О. Б. Мних, І. М. Давидович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 466–473. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто результати фінансового і маркетингового аналізу діяльності суб’єктів машинобудівного бізнесу у контексті перспектив генерування доходів і формування вартості підприємства. Визначено індекси концентрації продавців на ринку і можливості впливу на цінову політику учасників ринкових відносин у конкурентному середовищі. Розглянуто моделі оцінювання ринкової вартості і систематизовано причини фінансового і нефінансового характеру, які її знижують. In the article the results of financial and marketing analysis of activity of subjects of machine-building business are examined in the context of prospects of generuting of profits forming of cost of enterprise. Certain indexes of concentration of salespeople are at the market and possibility of influence on the price policy of participants of market relations in a competition environment. Considered models of evaluation of market value and systematized reasons of financial and not financial character, which reduce it.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/646
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67.pdf224,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.