Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/624
Title: Фінансове забезпечення маркетингової політики промислового підприємства
Authors: Мавріна, А. О.
Bibliographic description (Ukraine): Мавріна А. О. Фінансове забезпечення маркетингової політики промислового підприємства / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 411–418. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Cистематизовано причини виникнення конфліктів між маркетинговими та фінансовими функціональними підрозділами промислового підприємства. Розкрито основні сфери запровадження заходів задля пом’якшення або уникнення цих конфліктів. Описано сутність процесу встановлення цін як результат міжфункціональної співпраці, спільний процес формування збутової політики, фінансові аспекти політики обслуговування клієнтів. Reasons of origin of conflicts are in-process systematized between marketing and financial functional subsections of industrial enterprise. The basic spheres of introduction of measures are exposed for the sake of softening or avoidance of these conflicts. Essence of process of establishment of prices is described as a result of interfunctional collaboration, general process of forming of sale policy, financial aspects of policy of service of customers.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/624
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59.pdf208,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.