Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/621
Title: Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства
Authors: Лебідь, Т. В.
Bibliographic description (Ukraine): Лебідь Т. В. Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства / Т. В. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 403–410. – Бібліографія: 15 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Досліджено роль маркетингових нематеріальних активів у формуванні конкурентних переваг та збільшенні ринкової вартості підприємства. Розглянуто види нематеріальних активів відповідно до стандартів бухгалтерської і фінансової звітності та їх класифікацію за різними класифікаційними ознаками. Зазначено джерела формування маркетингових нематеріальних активів. Охарактеризовано основні види маркетингових нематеріальних активів. Role of marketings immaterial assets in forming of competitive edges and multiplying the market value of enterprise explored. The types of immaterial assets in accordance with the standards of accounting and financial control and classification on the different signs of classifications are considered. The sources of forming of marketings immaterial assets are marked. Description of basic types of marketings immaterial assets is resulted.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/621
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58.pdf217,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.