Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/613
Title: Стратегії маркетингових комунікацій в інтернеті
Authors: Лебеденко, М. С.
Bibliographic description (Ukraine): Лебеденко М. С. Стратегії маркетингових комунікацій в інтернеті / М. С. Лебеденко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 394–402. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Стратегічне планування маркетингових комунікацій фірми в Інтернеті. Розроблення системного підходу до організації та проведення рекламної онлайн-кампанії: від формулювання цілей, оцінки присутності цільових аудиторій в Мережі, визначення методів та інструментів просування, закінчуючи оцінкою ефективності комунікацій в Мережі. The strategy planning of company’s marketing communications in Internet. The systematic scheme creation of organization and realization of online advertising: from aims identification, estimation of Internet-users, methods and instrument recognition of online promotion and finally estimation of marketing communications in Web.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/613
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf518,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.