Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6036
Назва: Методи та засоби інтеграції даних туристичної сфери
Інші назви: Методы и средства интеграции данных туристической сферы
Methods and means of data integration in tourist sphere
Автори: Угрин, Дмитро Ілліч
Бібліографічний опис: Угрин Д. І. Методи та засоби інтеграції даних туристичної сфери : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук : 01.05.03 – математичне та програмне забезпечення обчислювальних машин і систем / Дмитро Ілліч Угрин ; Національний університет "Львівська політехніка". – Львів, 2010. – 24 с. – Бібліографія: с. 18–20 (22 назви).
Дата публікації: 2010
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Теми: data spaces
mathematical and programming maintenance
data integration
tourist sphere
пространства данных
математическое и программное обеспечение
туристическая сфера
интеграция данных
простори даних
математичне та програмне забез­печення
інтеграція даних
туристична сфера
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено розробленню математичного і програмного забез­печення для проектування просторів даних об’єктів туристичної сфери та моделювання їхньої діяльності. Сформульовано концептуальне та запропоноване формально-математичне означення простору даних, що є основою для аналізу та проектування ПД туристичної сфери, розроблення програмних інструментальних засобів, придатних для моделювання ПД. Розширено методи інтеґрації даних, що дозволило використовувати їх для джерел із розрізненими схемами даних. Вперше розроблено загальну архітектуру побудови ПД, яка базується на використанні технологій реляційних баз даних та реляційних сховищ даних. Побудовано каталог для опису елементів простору даних туристичної сфери, що дозволило здійснювати ефективні обчислення даних. Для визначення структури джерел даних розроблено оператор автоматичного визначення структури джерела даних, що дозволило сформувати єдиний тип запитів до джерел даних та отримати коректні відповіді на сформовані запити. Розроблено алгоритми інтеґрації даних із розрізнених джерел та програмно-алгоритмічну систему ПД туристичної сфери, в якому практично втілено та апробовано результати дисертаційних досліджень, зокрема для Чернівецької та Львівської обласних державних адміністрацій, рекламного агенства “Колібрі”, приватної фірми „Марко”. Диссертация посвящена разработке математического и программного обеспечения для проектирования пространств данных объектов туристической сферы и моделирования их деятельности. Сформулировано концептуальное и предложено формально-математическое определения пространства данных, что является основой для анализа и проектирования пространства данных туристической сферы, разработки программных инструментальных средств, пригодных для моделирования пространства данных. Расширены методы интеграции данных, что позволило использовать их для источников с разрозненными схемами данных. Вперые разработана общая архитектура построения пространства данных, которая базируется на использовании технологий реляционных баз данных и реляционных хранилищ данных. Разработан каталог для описания элементов пространства данных туристической сферы, что дало возможность осуществлять эффективные вычисления данных. Для определения структуры источника данных разработано оператор их определения, что позволило сформировать единственный тип запросов к источникам данным и получить корректные ответы на сформированные запросы. Разработаны алгоритмы интеграции данных из разрозненных источников в программно-алгоритмическую систему пространства данных туристической сферы, в которой практически воплощены и апробированы результаты диссертационных исследований, в частности для Черновицкой и Львовской обласных государственных администраций, рекламного агентства "Колибри", частной фирмы "Марко".The research of the thesis is dedicated to the problem of mathematical and programming maintenance of tourist sphere objects space planning and their performance modelling. Science-practical task of data space tourist sphere modeling has been solved. Tourist sphere establishments have been described, their main tasks being specified. The importance of new means of introduction and processing of the tourist establishment data has been proved. The present paper is the first to execute system analysis of models, forms and data space tourist sphere organizing methods, thus giving opportunity for arranging the new data integration catalogues. Helpful resourses and references on data space were odserved. Instrumental means of separate resourses manipulation were examined; the necessity in elaboration of new instrumental means being stated. Formal-mathematical tourist sphere definition being the bases of tourist management analysis has been worked out and introduced. The expansion of data integration methods ensures possibility to use them for resourses with seperate data schemes. Data space construction general architecture has been worked out to be based on the usage of the relational data bases and relational data storage thus giving possibility to adapt exhisting data models in data space paticipation. Mathematical models have been worked out to project data structures in order to describe the space of tourist management data elements thus giving the way to effective data processing. The author was the first to introduce the concept of the data space user’s profile and data space excess operations. Operator of the automatic data resourse structure identification has been worked out to formulate a unificated query to data resourses and get relevant answers to questions arised. Algorithms of uncoordinated data resourse integration have been elaborated to raise the quality of data in the data space and interpret the results of modelling. Algorithms of data space content manipulation have been elaborated. The service integration schemata have been worked out, its advantages being demonstrated. Data space tourist sphere program-algorithm system has been structured, the results of theses researches made for the Chernivtsi and Lviv regional state administrations, advertizing agency “Kolibri”, private firm “Marko” have been tested and realized in practice. The obtained results have been analized, elaborated results capacity being demonstrated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6036
Тип вмісту : Autoreferat
Розташовується у зібраннях:Автореферати та дисертаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avt_Угрин.doc1,39 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.