Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, С. В.-
dc.date.accessioned2009-09-04T07:43:29Z-
dc.date.available2009-09-04T07:43:29Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКовальчук С. В. Практичні аспекти використання геомаркетингової концепції у створені логістичного центру / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 315–321. – Бібліографія: 4 назви.uk
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/566-
dc.description.abstractТеоретично узагальнено та обґрунтовано практичні засади організації логістичного центру. Визначено роль інтеграції маркетингових та логіcтичних концепцій та їх стратегічне значення в господарській діяльності; досліджено процеси проектування та побудови дистрибутивних мереж, логістичний розподіл всередині даної мережі; проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку ринку логістичних центрів України, особливості їх створення та класифікації; визначено практичне значення використання засад геомаркетингу при побудові логістичного терміналу; запропоновано комплекс заходів і методів для проектування та впровадження в життя ефективної моделі побудови та роботи логістичного центру. By the purpose of research which was conducted and vikladene in this floor is in theory to generalize and ground practical principles of organization of logistic center. Achievement of the put purpose stipulated raising and decision of such scientific and practical tasks: to define the role of integration of marketing and logistic conceptions and them strategic value in economic activity; to investigate planning and construction of distributive networks, logistic distributing, into this network;äîñë³äèòè but to analyse the modern state and prospects of market of logistic centers of Ukraine development, features of their creation and classification; to define the practical value of the use of principles of geomarketing at the construction of logistic terminal; to offer the complex of measures and methods for planning and introduction in life of effective model of construction and work of logistic center.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleПрактичні аспекти використання геомаркетингової концепції у створені логістичного центруuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №633

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45.pdf192,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.